شروعی دوباره
شروعی دوباره
بی تو طوفان زده دشت جنونم
قالب وبلاگ

 

 
 خدا: بنده من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت است....
بنده:    خدایا خسته‌ام، نمیتوانم.
  خدا:  بنده من 2 رکعت نماز شفع و 1 رکعت نماز وتر بخوان...
بنده:    خدایا خسته‌‌ام، برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.
خدا:    بنده من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان...
بنده:    خدایا سه رکعت زیاد است.
خ       خدا: بنده من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان.
  ب     بنده:خدایا امروز خیلی خسته‌ام، آیا راه دیگری ندارد؟
     خ  خدا: بنده من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله
         بنده: خدایا من در رختخواب هستم و اگر بلند شوم خواب از سرم می‌پرد.
         خدا: بنده من همان جا که دراز کشیدی تیمم کن و بگو یا الله
         بنده: خدایا هوا سرد است و نمی‌توانم دستانم را از پتو دربیاورم.
         خدا: بنده من در دلت بگو یا الله ما برایت نماز شب حساب می‌کنیم.
         بنده اعتنایی نمی‌کند و می‌خوابد.
        خدا: ملائکه من می‌بینید چقدر ساده گرفتم، انا او ساده گرفته است و چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است. امشب با من حرف نزده است.
         ملائکه: خدوندا دوباره او را بیدار کردم، اما باز خوابید.........
         خدا: ملائکه من در گوشش بگویید که پروردگارت منتظر توست
         ملائکه: پروردگارا باز هم بیدار نمی‌شود..........
        خدا: اذان صبح را می‌گویند. هنگام طلوع آفتاب است. ای بنده من بیدار شو. نماز صبحت قضا می‌شود.
         ملائکه: خداوندا نمی‌خواهی با او قهر کنی؟
         خدا: او جز من کسی را ندارد، شاید توبه کرد.........
         بنده من هنگامی که به نماز می‌ایستی، من آنچنان گوش فرا می‌دهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو آنچنان غافلی که گویا صدها خدا داری........

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:22 ] [ طیبه ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شروعی دوباره و آدرس star65.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 246
بازدید کل : 11437
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 177
تعداد آنلاین : 1